Blääääääääääääääääääääääää ARG Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 Computer Smash  Tänkte skriva det här inlägget redan igår och så var det något knas med bloggsidan, kunde inte logga in. Men jag är så förbannad, Neo och Idas hemsida är borta, väck kommer aldrig mer tillbaka!!! Varför då? Jo för att Trendybaby gick i konkurs och numera har nya ägare som inte vill ha hemsidor att ta hand om. Varför kunde dom inte ha förvarnat så att man kunde spara allt material man hade på den? Känns väldigt trist då det var en mängd dagboksanteckningar som man hade velat ha kvar som minne. Bilderna har jag som tur är på datorn här hemma också, men inte dagboksanteckningarna. MeanNäe nu finns det iallafall en här som bojkottar Trendybaby för all framtid-----> JAG!  No No No  Thumbs Down Dålig stil av trendybaby att inte meddela innan!!! Så nu vet ni varför hemsidan är borta.






Kommentarer
Postat av: Monica R

ÅÅÅÅh NEEEJ!!!!!! Vad synd !!!!!!!!! Jag har försökt gå in på barnens hemsida men nej!! Nu vet vi varför:-( Fy för barntrend!! Kram

2006-12-08 @ 10:05:34
Postat av: Veronika

Men - vad hemskt. Men ändå bra att du sa det, nu kanske jag blir bättre på att spara grejer ordentligt. Man kan ju vara lite slarvig med sånt.
Jag hade en e-post-leverantör som gjorde exakt likadant. En dag när jag skulle in och kolla min e-post fanns inte hemsidan över huvud taget. Great! liksom.

Postat av: Monica R

Oj Oj, jag skrev fel, trendbaby menar jag:-)

2006-12-08 @ 17:33:06
Postat av: Anonym

hi

2007-03-02 @ 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback