Skulle vilja börja med att tacka för alla

Grattis och fina inlägg jag har fått här, för det har jag missat? Får skylla på amningshjärnan ;-)

Allt går bra här och jag är så lycklig. Har världens finaste barn känns det som nu. Idag var jag på BVC och vägde lilla Ida och hon väger nu 3920 gram och är 51.7 cm lång, huvudomfånget är 36 cm. Så hon börjar bli stor lilla stumpan.

Hon är exakt 3 veckor idag, och för att jag ska slippa gå dit när hon är fyra veckor så gjorde BVC-sköterskan 4-veckorskontrollen redan nu, dvs kollade om hon kan fixera blicken och följa ett rött hjärta, och det kunde hon. Så hon fixade det redan vid 3 veckors ålder vilket var bra.

Sedan gick jag, Dejan, Neo och Ida till Tumba C där vi åt lunch och träffade en jobbarkompis till Dejan som höll oss sällskap. Det händer en del på jobbet där, så de hade en hel del att prata om.

Efter det gick jag till Rebecas skola på utvecklingssamtal och allt var så bra. Läraren hade bara possitivt att säga om Rebeca och det går så bra för henne vilket är kul. Hon har lätt för sig och är bland de duktigaste i matte, svenska och spanska vilket inte är dåligt. Hoppas det fortsätter så, men nu blir det bara svårare och svårare. Hon går redan i 6:an och tempot är högt. Har lite ångest för när hon ska börja i 7:an, men det ska nog gå bra. Näe nu är reklampausen slut och jag ska gå och titta på Invasion igen. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback