Idag

Höll Dejan på och fixade i trädgården, vi håller på och förbereder för att göra en sandlåda. Så då bestämde vi andra oss för att gå ner till Tumba C, först var det mulet men under dagen så blev det varmare och soligare och riktigt bra väder efter ett tag.

Rebeca, Neo, Ida och jag gick dit. Alltså jag med alla mina barn, det var jättetrevligt. Rebeca köpte en kavaj, ett par solglasögon, mascara (ja vad stor hon börjar bli nu), mascaraborttagare och vårskor. Jag hittade jättesöta kläder till Ida på Lindex, bamsekläder. Har aldrig insett varför folk gillar Bamsekläder förut, för jag har aldrig gillat dom. Tycker nog också fortfarande att bamsekläderna till killar är inte allt för roliga, men till Ida hittade jag en jättesöt sommarklänning, en jättefin vårjacka som var rosa och jättetuff, 2 st bodysar och ett par fina byxor. Neo fick så mycket kläder igår när vi var på Farsta C och handlade på polarn och pyret så det var inte alls synd om honom ;-)

Sen gick vi och köpte korv, jag åt ingen så klart, men barnen. Och efter det unnade jag mig faktiskt en glass, och de andra också. Sedan promenerade vi hem igen. En toppendag, det var jättetrevligt att få umgås med alla sina barn samtidigt, jättemysigt. Det är inte så ofta Rebeca vill hänga med på saker längre, och faktiskt så tvingade jag henne från början att följa med ;-) Men jag tror att hon var ganska nöjd iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback